Informatie verhuur speeltuin de Bijenkorf

Wat leuk dat u interesse heeft om de speeltuin te huren! Verhuur is mogelijk op zaterdag gedurende de hele dag/avond. Op andere dagen in overleg (na de openingstijden van de speeltuin). Op zondag is huur niet mogelijk i.v.m. rust voor de omwonenden.

U kunt uw aanvraag mailen naar verhuur@svdebijenkorf.nl. Vermeldt in uw aanvraag de datum en tijd dat u de locatie wil huren.U krijgt van ons via de mail bericht of er vrijwilligers aanwezig kunnen zijn (voor uitgifte van consumpties en toezicht) zodat u weet of uw feestje/ partijtje op de gewenste datum doorgang kan vinden.

Verhuur tot en met mei 2024 op zaterdag volgeboekt!!!

We merken aan het aantal aanvragen dat de mogelijkheid voor huur van onze mooie speeltuin als een “lopend vuurtje “rondgaat. Om onze vrijwilligers niet teveel te belasten is door het bestuur besloten om de speeltuin twee keer per maand te verhuren voor een feestje e.d. Gevolg daarvan is dat de speeltuin tot en met mei 2024 verhuurd is voor feestjes.

Kosten: verhuur van de locatie, inclusief speeltuin, voor leden (minimaal 3 maanden lid op het moment van de aanvraag) 20 euro per uur + 20 euro schoonmaakkosten. U dient het drinken bij ons af te nemen, zie onderstaande prijzenlijst.

Bent u geen lid van de speeltuin de Bijenkorf? Dan rekenen wij, inclusief speeltuin, 30 euro per uur + 25 euro schoonmaakkosten. U dient het drinken bij ons af te nemen, zie onderstaande prijzenlijst.

Zowel leden als niet- leden kunnen bij huur van de speeltuin etenswaren zelf meenemen mits u zelf zorgt voor bordjes, bestek, schaaltjes etc. en dit ook zelf opruimt. De speeltuin heeft beperkte koelruimte dus hou rekening met de hoeveelheid eten die u meeneemt.

Frituren en barbecue is op onze locatie niet toegestaan.

Prijs consumpties, verplichte afname bij huur van de speeltuin

Ons aanbod waar u uit kan kiezen:

Onze ervaring met verhuur van de speeltuin is dat als er goede afspraken worden gemaakt dat het vervolgens voor de huurder alsook voor de vrijwilligers die u helpen bij een leuk feest plezierig werkt. Voor de duidelijkheid hebben we onderstaande regels gemaakt voor huur van de locatie (speeltuin en gebouw).

Bij huur van de locatie (gebouw en/ of speeltuin) gelden de volgende regels:

1. De huurder is verplicht ervoor zorg te dragen, dat noch de huurder, noch de gasten overlast aan gebruikers en/of bewoners van de naburige percelen en overige gebruikers van de speeltuin zal veroorzaken.
  2. Het is toegestaan om in de voetbalkooi te voetballen. Tussen de speeltoestellen is voetballen verboden
  3. Gebruik de speeltoestellen waarvoor ze gemaakt zijn, wees hier voorzichtig mee.
  4. In het gebouw aanwezige meubilair mag alleen met toestemming van verhuurder verplaatst worden en dient in de oorspronkelijke opstelling achtergelaten te worden.
  5. De huurder is verplicht vloeibare consumpties van de speeltuin af te nemen, er zijn vrijwilligers van de speeltuin aanwezig voor uitgifte van de consumpties.
  6. Alcoholische- , fris- en andere dranken dienen buiten te worden genuttigd in plastic/ kunststof bekers. Dit in verband met de veiligheid van de kinderen (gebroken glas).
  7. Huisdieren zijn niet toegestaan in de speeltuin en in het gebouw.
  8. Roken is verboden in en om het gebouw. Buiten het toegangshek kan gerookt worden.
  9. Frituur, barbecue en open vuur is in en rondom het gebouw niet toegestaan.
  10. Na het gebruik van de speeltuin/gebouw is de huurder verplicht alles netjes achter te laten.
  11. Eventuele schade aan het gebouw, inventaris of speelmateriaal dient de huurder te melden en te vergoeden.
  12. Lees voor de duidelijkheid bovenstaande afspraken die u, na aanmelding, worden toegestuurd zodat u precies weet wat u kan verwachten.

Heeft u vragen/opmerkingen naar aanleiding van bovenstaande spelregels overleg dan met de verhuurbeheerder. Bij onenigheid tussen de huurder en verhuurder, beslist het bestuur van speeltuinvereniging de Bijenkorf, deze beslissing is bindend.